نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

سوتی عجیب مدیران پرسپولیس در پرونده برانکو ایوانکوویچ

  • کد خبر: ۳۶۲۰۴
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
سوتی عجیب مدیران پرسپولیس در پرونده برانکو ایوانکوویچ
درحالیکه مدیران پرسپولیس مدعی بودند برای پرداخت طلب برانکو فرصت دارند و دادگاه عالی ورزش هنوز در خصوص این پرونده باید اظهار نظر کند اما حالا مشخص شده که آنها یک سوتی بزرگ داده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز، دارو بوشیچ، وکیل سرمربی کروات پیشین پرسپولیس درباره آخرین پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای توافق بر سر پرونده برانکو ایوانکوویچ اظهار کرد: پیشنهاداتی از این باشگاه (پرسپولیس) دریافت کردیم، اما قابل قبول نبود و ما آن را به باشگاه ابلاغ کردیم.

وکیل برانکو در ادامه با اشاره به آخرین فرصت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات موکلش گفت: اگر پرسپولیس قبل از ۶ آگوست (١۶ مرداد) نتواند پول را پرداخت کند، کمیته انضباطی فیفا رای به محرومیت می‌دهد. همه ما میدانیم آنچه در قانون انضباطی فیفا نوشته شده است، چیست و قاضی انضباطی فیفا مراحل را دنبال می‌کند. از مجازات سبک‌تر تا شدیدتر. این باشگاه برای محروم نشدن باید فقط به آنچه در قرارداد منعقد شده احترام بگذارد.

وی ادامه داد: ما از محرومیت‌های پیش رو آگاه هستیم و افسوس می‌خوریم که مدیریت باشگاه اجازه داد پرونده به این مرحله برسد.

بوشیچ افزود: موکل‌های من فقط می‌خواهند حقوقشان با آنچه با کار سخت خود به دست آورده‌اند، پرداخت شود. باشگاه باید به این امر احترام بگذارد، اما آن‌ها این کار را نکردند.

وکیل برانکو درباره اظهارات معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس که عنوان کرده بود پرونده در دادگاه عالی ورزش جریان دارد و خطری این باشگاه را تهدید نمی‌کند هم گفت: پرسپولیس باید هزینه دادرسی ما را نیز پرداخت می‌کرد تا پرونده به جریان می‌افتاد، اما آن‌ها این کار را نکردند. ما هم هزینه دادرسی CAS را پرداخت نمی‌کنیم. به همین دلیل پرونده در CAS به حالت تعلیق درآمده است. اکنون ما (پرسپولیس و برانکو) فقط کمیته انضباطی فیفا را پیش رو داریم.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->